We zijn in San Francisco!! - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu We zijn in San Francisco!! - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

We zijn in San Francisco!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

13 Juli 2013 | Verenigde Staten, South of Market

Na een lange en vermoeiende reis zijn we er dan eindelijk. Eerst flinke vertraging op Schiphol, we gingen om 11.35 de lucht in ipv 9.50. Er was iets mis met de omroep installatie, en ja dan kan je dus niet weg uit Nederland. Om 13.45 Amerikaanse tijd in San Francisco geland, toen vingerafdrukken en een Iris scan en daarna wachten op de koffers, gebeld met blue shuttle bus dat hij ons kon komen halen, hij kwam vrij snel en heeft ons keurig voor de deur van ons Hotel afgezet. Rond 16.00 uur gingen we alles een beetje verkennen, en ondertussen maar wakker blijven!! Jimmy heeft zijn Lakers basketbal tenue al weer binnen, en wel met 50% korting, mijn kind is zooooo blij!!!! Nu ik dit aan het schrijven ben zie ik op mijn horloge de Nederlandse tijd nog staan....4.45 is het nu! Het word tijd dat we even lekker gaan douchen en slapen, daar zijn we best aan toe nu. Tot gauw, groetjes van ons

• 13 Juli 2013 - 08:50

Pap En Mam Bras:

Jahoe ,jullie zijn er gelukkig na veel vertraging en natuurlijk heel moe,nu jullie geslapen hebben gaat het waarschijnlijk weer beter,nu heerlijk GENIETEN van alles wat jullie zien en tegen komen,leuk voor Jimmy met zijn eerste set van de Lakers!

Veel plezier,liefs en een dikke kus,Mam en Pap,Opa en Oma.

• 13 Juli 2013 - 09:04

Pap En Mam Bras:

Ook nog de hartelijke groeten van Tante Wil en Tiny en een hele fijne vakantie!

Love you,xxx

• 13 Juli 2013 - 10:02

Sam:

Lieve Esther, Frank en Jimmy,

Jullie zijn er, Te gek, nu genieten van jullie Droomreis!!!! Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Top Jimmy op naar het volgende tenue enne niet met Dollars thuiskomen he ;-)
    Ben benieuwd naar de volgende dag en zooooooooooo benieuwd naar foto's Es zet het op!!!
    Enne wat is de temperatuur daar nu??
    Ronald zegt Frank jij ook zo'n tenue, staat goed bij lilliputters (grapje van Ronald, je kent hem)

Zie nu (klokje rechtsboven) dat jullie lekker aan het slapen zijn...... 00.50 dus slaap lekker en morgen als jullie weer wakker zijn verder dromen met deze fantastische reis!!!!!

Heel veel liefs, love en XXXXX van de familie Bras in Nederland

• 13 Juli 2013 - 12:27

Evert & Jenny:

Hallo vakantiegangers, blij om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. De eerste dollars zijn al uit gegeven door Jimmy, doet ie goed. Nu eerst lekker bijkomen en dan verder genieten van jullie mooie reis.

Nogmaals heel veel plezier,

Evert & Jenny.

• 13 Juli 2013 - 12:48

Angelique:

Hoi lieve zus, zwager en neef,

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen in jullie droombestemming! Hoop dat jullie een beetje lekker hebben geslapen en dat jullie weer volop gaan genieten van een mooie dag vol spannende belevenissen!
    Geniet met volle teugen!

Heel veel liefs van je oudste zus

• 13 Juli 2013 - 13:01

Frank, Esther En Jimmy Bras:

We zullen kijken of we Frank ook in zo'n tenue kunnen hijsen. Het zal voor hem een jurk zijn hihihi we hebben er vreselijk om gelachen, tranen in de ogen. Het is hier op het moment 4.00 uur s'nachts, en we zijn al 3 x wakker geweest, zo maar weer even proberen te slapen. Jet leg hoezo! Iedereen bedankt voor de lieve reactie's!

• 13 Juli 2013 - 18:30

Hoi Frank,Esther en Jimmy,

Wat een leuke foto,s,vooral het Vliegtuig wat een joekel zeg maar ook Jimmy in zijn tenue,maar ook hangend aan die cable car,heel leuk de eerste foto,s!
    Geniet van alles en veel plezier!

Liefs en een DX,Pap en Mam,Opa en Oma.