We hebben een Nissan! - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu We hebben een Nissan! - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

We hebben een Nissan!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

17 Juli 2013 | Verenigde Staten, El Portal

Nou nou wat een dag! Vanmorgen rond 11.00 uur kregen we onze auto, en toen we hem zagen was hij wel heel groot! De mevr bij Hertz vroeg hoeveel personen er in deze auto gingen, that is a big car for just 3 people! Nou en dat klopt ook, mijn hemel 5 x steken om de parkeergarage uit te komen. En dan moet je San Francisco uit zien te komen, alles is daar èèn richtings verkeer. Frank was in staat de Tom Tom uit het raam te smijten(sorry Petra). Toen we eindelijk op de goede weg zaten konden we weer in de relax stand, na een mooie lange rit rond 16.15 kwamen we aan in de Cedar Lodge. We zijn eerst lekker gaan zwemmen en het is hier bloed heet, heerlijk! En dan denk je even een berichtje te gaan schrijven, hebben ze hier geen free wifi! Nu hebben Jimmy en ik met behulp van de credit card voor 24 uur wifi gekocht. Dan nog installeren, wat ben ik blij met zo'n slimme zoon. Frank was bekaf van alle indrukken vandaag, dus die is achter gebleven in de hotelkamer, en wij kunnen dus alleen in de lobby van het hotel op ons zelf aangeschafte wifi. Morgen gaan we door Yosimite naar Mammoth lake! Groetjes en tot het volgende verslag!

• 17 Juli 2013 - 09:00

Evert & Jenny:

Yosemite Park

• 17 Juli 2013 - 09:06

Evert & Jenny:

Hallo Esther, Frank & Jimmy, wat een mooie auto. Het is toch geweldig om in zo'n big car te rijden en niet te moeten denken aan een absurd hoge brandstofprijs, zoals in Nederland.
    Hopelijk hebben jullie ondanks de moeizame start toch nog kunnen genieten van de reis naar Yosemite Park. Laat je niet in de war brengen door de Tom Tom, keep it cool.

Heel veel plezier,

Evert & Jenny

• 17 Juli 2013 - 09:46

Mam En Pap Bras:

Hoi Frank,Esther en Jimmy,jeetje zeg wat een Big Car nou jullie hebben lekker de ruimte,jammer dat het niet een Amerikaan is? Doe het rustig aan hoor jullie zijn er uiteindelijk toch gekomen!Jammer dat er geen vrije Wifi is,weer leuke een mooie foto,s vooral de achtergrond achter de Nissan,prachtig gewoon en zo te zien is het weel stil geen auto te zien of gewacht tot alles voorbij was,genieten weer van een volgende dag en heel plezier en doe voorzichtig!

Dikke kus en veel liefs van Pap en Mam,Oma en Opa xxx

• 17 Juli 2013 - 12:28

Sam:

Wat denk je van fiets naar zooooooooooooooooo'n AUTO ;-)! Veel plezier met de trip en rij veilig! Liefst en DX

• 17 Juli 2013 - 19:17

Petra:

Wat??? Onze lieve, kleine, schattige Tom Tom uit het raam willen smijten????? Jullie kunnen gerust zijn, dat hadden wij ook!! Jullie zullen hem nog vaak dankbaar zijn!! Hij heeft ons overal, muv palmsprings, goed naar toe gebracht!!! Inmiddels is het al ochtend bij jullie, en zijn jullie weer klaar voor vertrek om via de mooie route naar mammoth lake te gaan. Wel af en toe uitstappen hoor, want er is onderweg veel moois te zien! Goed voor de foto's!!! Maar pasop voor de beren!!! ;-). Je weet het, als je er 1 op de foto krijgt wil ik hm kopen!!!
    Geniet en voorzichtig!!!! X

• 17 Juli 2013 - 19:19

Petra:

Ik vergeet nog iets...... Wat een gigantische auto!!! Jimmy hoeft niet krap met zn benen te zitten!!