Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

25 Juli 2013 | Verenigde Staten, Tusayan

Vandaag een korte rit van 85 Miles. Maar een korte rit in miles, wil niet zeggen dat je snel op je eindbestemming bent. Als je eenmaal het Grand Canyon National Park ingereden bent, zijn er zoveel view points dat je de hele dag nodig hebt om deze te bekijken, en dat hebben we ook gedaan. De Grand Canyon is geweldig, vooral als je vanaf de bovenkant zo de diepte in kan kijken. Om mooie foto's te kunnen maken, moet je af en toe even op een rotsblokje gaan staan, ook al is deze lekker dicht aan de rand van de Canyon. Na dit overweldigende natuur avontuur zijn we verder gegaan naar de marketplaza voor een bak koffie en een ijsje. Na deze pitstop zijn we verder gereisd naar ons hotel. Na het inchecken lekker douchen, en in het plaatsje Tusayan gaan we zo lekker eten. Groetjes van Dean, Katinka & Franciscus.

• 25 Juli 2013 - 15:03

Petra:

Hay Dean, Katinka and Franciscus,

Jullie liggen nu nog heerlijk te tukken, en misschien wel aan het dromen over alles wat jullie de twee afgelopen weken allemaal beleefd hebben.. En wat jullie straks gaan doen!!! Jullie gaan weer wat meemaken!!! Vliegen met een helikopter boven de grand canyon!!
    Es, jij zoekt wel steeds goeie fotografen uit om jullie 3tjes vast te leggen...... Staan er steeds helemaal op. haha Of doe je dat met een statief???
    Heel veel plezier strakst, en geniet van het moment dat je over de rand heen vliegt!!!!!
    X

• 25 Juli 2013 - 16:48

Mam En Pap:

Hoi Dean,Katinka en Fransiscus,

wat spectaculair de foto,s en wat een prachtige omgeving,ook een beetje gevaarlijk zo op het randje en om optespringen op een rotsblok!Nou nog de helikopter vlucht dat zal helemaal heel geweldig zijn we gaan het weer lezen in het volgende verslag en de foto,s natuurlijk,we zijn heel erg benieuwd of een van jullie het in zijn broek heeft gedaan,hahaha-grapje!

Veel plezier en een dikke kus,Mam Pap.Opa en Oma xxx

• 25 Juli 2013 - 22:02

Evert & Jenny:

Hallo Hollandse Amerikanen,

Helaas hebben wij door allerlei drukte nog niet gereageerd op jullie fantastische foto's en verhalen.
    Mogelijk dat jullie op dit moment boven de Grand Canyon vliegen met een helikopter. Prachtig om het vanuit de lucht te kunnen bekijken.
    Het is allemaal erg leuk om te lezen en te zien hoe fijn jullie het hebben daar ik het verre Amerika aan de overkant van de oceaan. Elkaar opnieuw het ja-woord geven is wel heel bijzonder, zeker met Jimmy erbij. De foto's zijn prachtig. Jullie zien er mooi uit. Zoals wij eerder al hebben gezegd, het zien van de foto's en het lezen van de verhalen is voor ons het opnieuw voelen hoe mooie reis het is. Wij herkennen er heel veel van. Als jullie straks thuis zijn gaan we er nog een keer uitgebreid over napraten. Geweldig!!!

Nog heel veel plezier en tot gauw, dikke kus Evert & Jenny

• 26 Juli 2013 - 02:49

Frank, Esther En Jimmy Bras:

Dank jullie wel voor de gezellige reactie's. Net als jullie afwachten of wij weer iets geschreven hebben, zo wachten wij jullie reactie weer af, leuk om te lezen! Even een paar antwoorden op jullie vragen. Moeder Clara, op sommige stukken kom je helemaal niemand tegen op de weg, en als ze er wel zijn dan proberen wij ze te ontwijken voor de foto! Petra, we hebben idd ons statief mee, daar zijn we heel blij mee, nog nooit zoveel foto's met zijn drieën gehad! Evert en Jenny, we hebben altijd met veel plezier naar jullie verhalen geluisterd, en kan me voorstellen dan jullie hier veel uit herkennen. Voor jullie alvast fijne vakantie, die komt ook al heel dichtbij. Angelique, lief dat je mama zo op de hoogte houdt, en dat je ons weer op de hoogte houdt waar mama zich bevind. Wat super dat het in Nederland zulk mooi weer is, heet eigenlijk. En tenslotte voor vader André, de oude oldtimers zie je veel langs de weg in slechte staat, je zie ze hier alleen in goede staat zelden rijden. Groetjes weer en tot schrijfs xxxx