Tweede dag in San Francisco. - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Tweede dag in San Francisco. - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Tweede dag in San Francisco.

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

14 Juli 2013 | Verenigde Staten, South of Market

Vandaag een volle dag gehad, vanmorgen eerst een heerlijk ontbijt genomen in ons hotel. Rond 8.00 uur op pad gegaan, eerst een muni pas gekocht voor het openbaar vervoer, daarna met de cable car naar Fishermans wharf gegaan, bij pier 39 geen zeeleeuwen te zien, even een afknapper! Wel erg leuk daar op de pier, goed uitzicht op Alcatraz. Daarna zijn we naar het baseball stadion van de giants geweest, helaas te laat voor een rondleiding. Een heel eind verder op ligt Alamo square, dat zijn de huisjes van de serie Full House. Veel mensen daar en veel foto's gemaakt, weer terug gewandeld langs de city hall en weer terug naar het hotel voor een frisse duik in het zwembad.

• 14 Juli 2013 - 08:33

Pap En Mam Bras:

Hallo,Frank,Esther en Jimmy

Weer leuke foto,s, jammer van de zeeleeuwen,jullie genieten wel
    en het is heel leuk om het zo te volgen,wij zijn net op en bij jullie is het rond
    half 12 en liggen nu wel lekker te slapen,veel plezier weer met de nieuwe
    dag en genieten,is het bij jullie warm bij ons weer bewolkt maar een goeie
    temperatuur.

Veel liefs en een dikke kus,Opa en Oma,Mam en Pap.

• 14 Juli 2013 - 10:34

Petra:

Ik vindt het erg leuk om te lezen wat jullie allemaal doen. Jullie hebben een flinke trip gemaakt! Kris kras door SF!!! Leuk hoor.... Je moet zoveel mogelijk zien, je komt er misschien maar 1 keer. Geen zeeleeuwen????? Morgen misschien wel weer.
    Kijk uit naar jullie volgende verslag!!!
    Kus Peet

• 14 Juli 2013 - 13:21

Angelique:

Wat een drukke dag hadden jullie! Heb mamma gebeld en lees jullie verslagen voor! Ze was blij om te horen dat het goed gaat! Veel plezier nog vandaag!
    Een hele dikke knuf van je zus