Golden Gate Bridge. - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Golden Gate Bridge. - Reisverslag uit South of Market, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Golden Gate Bridge.

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

16 Juli 2013 | Verenigde Staten, South of Market

Vanmorgen begon de dag met met mist en mot regen. Rond een uur of 11 gingen we op pad met onze fietsen, veel stops en veel foto's maken onderweg. Sommige gedeeltes waren erg steil maar goed te fietsen, Jimmy is een paar keer afgestapt omdat zijn fiets niet in de goede versnelling stond. In Sausolito, de overkant van de brug, was het dan eindelijk zonnig. Maar ik heb de hele dag een lange broek en twee vesten aan gehad, vanavond werd het weer bere koud (de mannen hebben er minder last van). Rond half zes weer terug met de ferry boot, deze rit duurde een half uurtje. Vanavond mijn eerste hamburger gegeten in een echte diner, met wallbox en al. Morgen de auto ophalen en dan op weg naar Yosemite Park. Het is een rit van ruim drie uur. Groetjes en tot schrijfs xxx

• 16 Juli 2013 - 09:39

Mam En Pap Bras:

Jammer dat het weer niet erg warm was,maar regen is niet fijn om te fietsen,maar zo te lezen hebben jullie weer een hele leuke dag gehad,het zal wel een hele belevenis geweest zijn om over die brug te fietsen,en als ik jullie verslag lees dat is het net of ik jullie kan volgen in gedachten,heel leuk is dat!
    Van daag de auto op halen en weer verder met het avontuur,heel veel plezier en doe voorzichtig!

Dikke kus en veel liefs,Mam en Pap,Opa en Oma xxx

• 16 Juli 2013 - 09:48

Sam:

Lieve Esther, Frank en Jimmy,

Mooi hoor en mooie foto's! Enne Frank Ronald heeft vreselijk gelachen om je tenue lekker laag ballenbroek ;-) Mooi tenue hoor Jimmy!!!! Geen zere billen van het fietsen? We volgen jullie met veel plezier en zijn benieuwd naar het volgende avontuur!

Liefs en XXXXX

• 16 Juli 2013 - 12:57

Petra:

He vakantiegangers!!! Was een pittig tripje zeker.... Ik weet wel dat ik ook af en toe moest afstappen!! En Es, hamburger bij dat ene tentje???
    Nu gaat de reis echt beginnen!!!! Spannend hoor, ben benieuwd naar jullie auto!! Die foto's zien we ook wel weer!! En rustig aan de parkeergarage uit!!! Rij voorzichtig, en geniet van al het moois dat jullie onderweg zien!! Pas op voor de beren;-)
    Kus

• 16 Juli 2013 - 16:02

Frank, Esther En Jimmy Bras:

Geen zere billen van het fietsen, en niet die hamburger tent Petra ! We hebben hem wel gezien en het erover gehad, maar we hebben in Sausolito koffie met wat lekkers genomen, de hamburger was in Fishermansworf, toen we weer terug waren van het fietsen.

• 16 Juli 2013 - 17:15

Angelique:

Hoi lieve vakantie gangers,

Wij en ook mamma genieten van jullie vrolijke verhalen! Gisteravond was Mildred nog even bij mams met een tablet en toen kon ze gelijk de foto"s zien! Ze vond de foto van Esther achter de tralie's echt heel leuk, want je kijkt zo zielig, net echt!
    Vanavond bellen we weer over de uitslag van het onderzoek van Bertus die vandaag weer voor controle moest komen, en dan kan haar dit verhaal weer voorlezen! Ze geniet er echt van, en ook als ze morgen weer gaan varen bellen we 's avonds even met elkaar! Jammer van het slechte weer daar! Hier is het al de hele week lekker zomer! Veel gefietst met Maarten en Giulietta! Zo gezellig!
    Nou, ben heel benieuwd naar de auto van jullie! Geniet met volle teugen en ik duim dat jullie ook beter weer krijgen!!!!!!

Dikke kus van Liek

• 16 Juli 2013 - 17:16

Mam En Pap Bras:

We hebben nu alle foto,s bekeken,heeeel erg leuk en prachtig vooral Frank in het tenue van Jimmy,gelachen hebben we zeker,geniet weer van deze dag en veel succes met de Amerikaan!

Tot het volgende verslag,DX en liefs Pap en Mam,Oma en Opa.

• 16 Juli 2013 - 20:43

Evert & Jenny:

Hallo Globetrotters,
    zo te lezen hebben jullie al veel gezien en genieten jullie met volle teugen.
    Leuke foto's, geeft een mooi beeld van wat jullie zoal meemaken. Jammer dat het weer nog niet meezit. Het kon Nederland wel zijn tot vorige week. Op dit moment is het mooi weer en zijn de voorspellingen ook goed, maar het blijft Nederland. Vandaag verder met de auto en weer nieuwe ontdekkingen doen.
    Zo te ziet op het klokje is het inmiddels 11.30 uur bij jullie en zijn jullie alweer onderweg naar Yosemite Park. Ook weer heel mooi. Geniet van elk moment en rij voorzichtig.
    Dikke kus en tot mails Evert & Jenny.