Zelfs regen in Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Zelfs regen in Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Zelfs regen in Bryce Canyon

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

22 Juli 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Weer een mooie en vermoeiende dag achter de rug. We zijn nu 10 uur van jullie verwijderd! Vanmiddag om 13.30 bleek het ineens 14.30 te zijn, in Utah is er ook weer een uur tijdsverschil met Nevada. We kwamen dus ook een uur later aan hier. Wat regen onderweg gehad, maar hier hoosde het behoorlijk. We wilde toch nog wel graag Bryce Canyon in want morgen hebben we ook weer een druk programma. De regen werd minder dus wij die kant op, wat een groots en super prachtig park, vooral als het niet meer regent en de zon gaat schijnen als je er bent. We hebben de Navajo loop gelopen, en ja begonnen aan de rechterkant, stijl naar beneden, wat gaaf! Heel indrukwekkend!

We hebben inmiddels al meer dan 1500 kilometer gereden en ruim $ 200 in de tank gegooid, en onze Nissan houd ervan! Frank houdt bij op de landkaart waar we allemaal gereden hebben, erg veel is dat, terwijl je het niet door hebt dat je al zoveel van Amerika doorkruist hebt. Morgen gaan we naar Torrey, daar gaan we het Capital Reef bekijken, ben benieuwd! Xxx

Sam ze hebben hier mega veel little people alles wat je hebt opgenoemd, we kunnen helaas, niet alles meenemen, dan moeten we een extra koffer meenemen, maar we hebben wel wat voor Vajèna uitgekozen, ik denk dat het mee moet in de handbagage. Jullie moeten gewoon zelf een keer hier heen! XD voor jullie van ons

• 22 Juli 2013 - 10:07

Mamsie En Papsie.:

Bij ons nog steeds geen regen maar bloedje heet,jullie hebben al heel wat kilometers af gelegd en al zoveel gezien,het lijkt mij heel vermoeiend om elke dag weer te vertrekken maar jullie zijn jong en hebben daar niet zo,n erg in!...En wat een mooie foto,s,wauw wauw wow,ook een wolkje aan de lucht en een vestje aan maar de foto,s zijn werkelijk fantasties!...Geniet weer van een nieuwe dag en veel veilige kilometers die jullie steeds verder van ons weg maken!!

DX en heel veel liefs, Mam Pap Opa en Oma!xxx

• 22 Juli 2013 - 10:13

Petra:

Hey Familie,
    Regen??? Wel lekker vekoelend! Maar liever heb je het niet denk ik......
    Mooi he Bryce!!!! Ik vond het echt het allermooiste. Helemaal als je de kloof inloopt, via de rechter kant .......
    Mooie foto's weer!!!!

• 23 Juli 2013 - 23:43

Sam:

Wauw wat mooi zeg! En ook de foto's weer! Hey jullie rijden in de Canyon hoezo Little people ;-) als we gaan zijn de kids groot endan willen ze ook tenues ;-) rij voorzichtig en tot snel weer! Liefs DX