Capital reef! - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Capital reef! - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Capital reef!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Torrey

De vermoeidheid begint toe te slaan, maar het was wederom een prachtige dag met mooi weer. Capital Reef was ook heel mooi, maar haalde het niet met gisteren. Het is gewoon een en al natuur schoon. Het was niet zo ver rijden dit keer, maar als je maar 60 of 80 kilometer mag rijden, doe je er toch weer lang over. De Tom Tom wilde ons over de snelweg sturen, maar in het Jan Doets boek stond een andere route, en die hebben we gevolgd, een prachtige rit. We kwamen even na de middag hier aan en zijn gelijk het national park in gegaan, daarna nog even een frisse duik in het zwembad, en straks lekker eten. Morgen een hele lange rit van ruim 5 en een half uur, en als we onderweg weer zoveel stoppen, nog wel langer, dus we vertrekken vroeg. Ben inmiddels aan mijn derde sd kaartje begonnen, nu maar een van 8 gb. Dus al zo'n 1100 foto's gemaakt. We hebben nog heel wat uit te zoeken als we weer thuis zijn. Groetjes van ons.

• 23 Juli 2013 - 09:38

Mam En Pap:

Lieve Frank,Esther en Jimmy,
    Ja dat denk ik ook dat jullie een beetje moe worden,elke dag op pad en al die indrukken dat werkt wel vermoeiend,maar wat hebben jullie weer prachtige foto,s gemaakt maar wat mij opvalt is dat jullie steeds alleen op pad zijn nooit zie je een auto ofzo, of is dat bewust gedaan!...en niet zo gevaarlijk doen hoor!
    Leuk dat jullie die wrakken tegen komen die staan daar zomaar langs de weg,dat zal papa wel leuk vinden!
    Doe het rustig aan en geniet weer van de nieuwe dag,ik kijk weer graag uit naar het nieuwe verslag!

Veel liefs en een dikke kus,Paps,Mams...Opa en Oma xxx

• 23 Juli 2013 - 18:45

Mam Bras:

We hebben vanmorgen jullie kaartje uit San Francisco gekregen!Leuk hoor.
    DX en liefs,Mam,Oma

• 23 Juli 2013 - 23:47

Sam:

Hey vakantiegangers kaart is binnen! Dank daarvoor! DX

• 23 Juli 2013 - 23:54

Petra:

Mooie foto's weer!!!! Als jullie dit lezen hebben jullie de Moki Dukway gehad volgens mij!!! Ben benieuwd hoe dat is gegaan!!! Helikopter vlucht komt steeds dichterbij!!!! X

• 23 Juli 2013 - 23:54

Petra: