Lange monsterrit achter de rug! - Reisverslag uit Tuba City, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Lange monsterrit achter de rug! - Reisverslag uit Tuba City, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Lange monsterrit achter de rug!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

24 Juli 2013 | Verenigde Staten, Tuba City

Daar zijn we weer, vanmorgen vroeg vertrokken met een mooi zonnetje en een prachtig uitzicht! Rond 7.30 begon de lange dag. Vanuit Capitol reef naar Tuba City, wij zouden daar zo'n 8 uur over doen. Ik ben begonnen met auto rijden, en frank nam de tweede helft voor zijn rekening. Zo'n 250 kilometer gereden kwamen we een bordje Natural Bridges, tegen, dat moesten we zien natuurlijk, een extra rondje dus, moet kunnen, we zijn immers op tijd vertrokken. Het was gaaf om te zien, maar we hebben daar geen trail gelopen, geen tijd! Ik wilde Petra vanavond vragen wanneer de duck trail of zoiets zou komen, hoeft niet meer, deze kwam even na de Natural Bridges! Een steil gravel pad naar beneden langs de berg, the Moki Dugway! Dat was zo gaaf om daar te rijden! Niet eng, wel stoer, echt weer een belevenis! Niet harder dan 15 Miles per uur, dus dat schoot ook niet op! Toen kwamen we lang de Monument Valley, het decor van de John Wayne westerns! Ook gaaf, hier gaan we ook stoppen. Dat was ook heel super. Toen nog de nodige weg op brekingen, dat maakt dat we een reis gemaakt hebben van 10 uur! Maar het was zo'n goeie dag dat we dat niet eens vermoeiend vonden. Morgen gaan we naar The Grand Canyon, en overmorgen gaan we erover heen vliegen, het houdt niet op hier, elke dag een feestje, xxx van ons.

• 24 Juli 2013 - 09:16

Mam En Pap:

Hoi....Nou nou nou wat een rit en wat hebben jullie weer veel gezien.en die foto,s ongelovig gewoon!!
    De hoed staat je goed hoor Jimmy,je lijkt wel een beetje op John Wayne, ook weer een mooie hotel om te zien het is alleen steeds maar voor een nacht denk ik!...Ook spannend de komende korte vlucht over de The Grand Canyon,het zal wel mooi en spannend wezen om het ook vanuit de lucht te zien!
    Heel veel plezier en geniet van alles wat jullie meemaken,doe voorzichtig!
    DX en veel liefs,Mam en Pap,die leest ook alles met veel plezier,Opa en Oma.

• 24 Juli 2013 - 13:42

Angelique:

Hallo bezige bijtjes,

Wat hadden jullie het weer druk, maar wat een prachtige foto's en wat een fijne belevenissen! Stoer Jimmy, die echte stanson cowboyhoed! Wat een prachtige hotel kamers hebben jullie daar toch! Een mens zou er haast jaloers van worden! Mamma is via Loenen in Maarsen aangekomen en zij geniet wel zo van elk verslag! Jammer dat ik haar de foto's niet kan laten zien, maar ik vertel er wel over! Ze doen het grote rondje via Utrecht naar Gouda en zo, en ze verwachten pas half augustus terug te zijn, dus dan zijn jullie zelf al lang weer thuis enkunnen jullie de foto's zelf laten zien! Nou lieve luitjes, geniet morgen van de grand canyon en vooral die helicopter tour lijkt me spectaculair! Heel veel plezier en tot het volgende verslag!
    Een hele dikke knuffel van je oudste zusje

• 24 Juli 2013 - 23:29

Petra:

hey Wereldreizigers.......

haha de Moki Dugway.... Ik had het als reactie bij de vorige dag gezet, dat jullie die nu zouden krijgen ;-)
    Ik had er van te voren slapeloze nachten van, maar was idd niet nodig! Ik vond het uitzicht geweldig!!!!
    Morgen Grand Canyon, en overmorgen vliegen!!! Geweldig.
    En mannen, morgen geen gevaarlijke kapriolen uithalen hoor!!
    Wat ik nog wel wil zeggen, dat de Tom Tom richting Palm Springs in de war raakt. De weg is daar veranderd. De afslag Palm Springs is veranderd. Je moet langs het vliegveld rijden van Palm Springs, dan kom je bij het hotel. Maar dat is van latere zorg, jullie hebben nog eerst andere mooie dingen te zien!!!! Geniet er weer van en voorzichtig met de diepen afgronden morgen!!!!
    x