Palm Springs , net Star Beach! - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Palm Springs , net Star Beach! - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Palm Springs , net Star Beach!

Door: Frank en Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

28 Juli 2013 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vandaag een lange rit voor de boeg van zo'n 600 kilometer. We zijn vroeg opgestaan om op tijd te ontbijten en dan naar Palm Springs te rijden. Esther wilde het eerste stuk voor haar rekening nemen, maar nu zo'n 370 kilometer verder zit ze nog steeds achter het stuur. Onderweg hebben we een bakkie koffie en thee met een donut gedaan en zijn inmiddels 4 uur onderweg.

Het is wel ongelofelijk als je bedenkt dat deze tweebaansweg waarop wij rijden, gewoon zo'n 500 kilometer lang is en er alleen af en toe een af en oprit is. Het leuke van de wegen hier is dat je met 75 miles/120 kilometer per uur rijd, en de vluchtstrook eigenlijk gewoon een fietspad is. Fietsers kom je hier op deze wegen gelukkig zelden tegen.

Nou we zijn er, na 7 uur rijden. Alles verliep goed onderweg, en konden overal doorrijden. Frank wilde graag nog even met de Arial tramway, een kabelbaan heel hoog op een berg in Palm Springs. Daar aan gekomen bleek alles op de berg gesloten, en kon je dus alleen heen en weer met de kabelbaan voor z'n slordige 80 dollar met zijn drieën! Niet gedaan dus! Toen weer terug naar het hotel, lekker zwemmen...... Wat een drama was dat dan, leek star beach wel! Allemaal mooiboys, homo's en geile wijven, en kneppel harde DJ muziek, hier zijn we toch echt te oud voor! Frank, die hier al helemaal niet van houdt was er al klaar mee, en Jimmy en ik hebben nog even in het water gestaan! Zwemmen was niet mogelijk, te veel mensen in het bad! Wat een verschil met gister, die rust en ruimte, kan ik nog terug? Peet ik vraag me wel af of jullie ook in dit hotel Saguaro gezeten hebben, de kamers zijn gaaf hoor, maar zo luxe is het hier niet! En de Tom Tom wist hier ons veilig naartoe te loodsen, zonder kuren! Voor het zwembad heb je een polsbandje nodig, anders kom je er niet in! Morgen zijn we op onze laatste bestemming, L.A! Ik hoop daar op minder Griekenland taferelen. Dan kunnen we met een gerust hart onze vakantie afsluiten! Xxxx groetjes uit Star Beach!

• 28 Juli 2013 - 10:31

Angelique:

Jeetje wat jammer na al die rust en stilte nu weer in de drukte en de gekte te moeten komen! Zou ook niets voor ons zijn, en ook mamma zei dat ze liever over de wateren dobberde!
    Moeten jullie nu weer helemaal van LA terug naar San Francisco rijden?
    Ik ga woensdag met Dorien nog een dagje naar Terschelling. Het is hier inmiddels ook weer iets afgekoeld en nu 21 graden, dus lekker. Wel wat water gevallen, maar hier lang niet zoveel als in de rest van het land. Maar als alles goed gaat komen jullie donderdag weer thuis! Weten jullie al hoe laat ongeveer?
    Nou lieverds, geniet nog even van jullie laatste dagen en tot heel gauw ziens!!

Dikke kus van Pliekie

• 28 Juli 2013 - 12:45

Mam:

Weer een enerverende dag achter de rug,wel leuk Esther om jou zo achter het stuur te zien zitten en het gaat je goed af!...Jammer van kabelbaanritje en om daarna weer terug te gaan naar het hotel om even lekker te gaan zwemmen wat ook al niet lukte,het leek ons ook niks om daar tussen te zwemmen!
    Jimmy had ook nog gereageerd op mijn twitter-berichtje,leuk hoor!...Het is hier nu een stuk koeler met veel wind maar het word weer beter in de loop van de week...Leuke foto,s ook weer gemaakt en inderdaad ik heb wel een mooiere hotel kamer van jullie gezien!
    Geniet weer van een nieuwe dag en veel plezier!

Liefs en een DX,Pap en Mam,Opa en Oma.xxx

• 28 Juli 2013 - 13:36

Petra:

He hallo vakantiegangers,
    Wat een lange rit maar Palm Springs he??? Maar wel makkelijk te rijden!!!
    Het is zeker niet het zelfde hotel als waar wij zaten!!! Haha wat dacht je, waar is het luxe waar Peet het over had?? Wel jammer dat je niet ff. lekker bij het zwembad kon liggen! Wij vonden heel Palm Springs een beetje tegen vallen. Veel leeg staande winkeltjes enzo......

Morgen LA!!!!! Leuk!! Je moet niet vergeten dat dat ook een hotel in een stad is! Met de rust van de afgelopen weken is het gedaan hoor!!! Maar het is wel een prima hotel!
    Maarjulliezullen de niet veel in t hotel zijn...... Zoveel te zien daar!!! Hollywood, beverlyhills, santa monica, venice beach , rodeo drive en jullie gaan natuurlijk nog naar de studio's!!! Ik denk dat het nog een paar dagen bijboeken wordt!!!

De laatse dagen alweer, wat is het snel gegaan. Voor julliezal dat wel heel anders voelen. Zulke lange dagen gemaakt en zoooo veel moois gezien! Iig een reis om nooitmeer te vergeten!!! Geniet nog!!!!! X