Los Angeles, Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Los Angeles, Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Los Angeles, Hollywood

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

29 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen om 9.30 vertrokken richting L.A, omdat we waarschijnlijk te vroeg bij het hotel aan zouden komen, hebben we ervoor gekozen om eerst naar Hollywood te gaan, de walk of Fame bekijken. We hadden de auto ergens neer gezet, waar je Hollywood in de bergen kom zien. We liepen alleen de verkeerde kant op, dus gevraagd omdat we niks zagen, dus weer terug.... En ja hoor, daar lagen de sterren op de grond, we zijn veel bekende namen tegen gekomen. Best geinig als je daar rond loopt, zoiets zie je veel op TV, en nu in het eggie! Daarna zijn we meer richting de woorden Hollywood in de bergen gereden. Frank had een adres waar je het het beste zou kunnen zien. We kwamen redelijk dichtbij en moesten een echt smal dorpje door, wel gaaf om daar te rijden met zo'n Big Car! Rond 16.30 kwamen we in ons hotel aan, heel modern, maar een rustig zwembad zonder DJ of andere gekkigheid, even lekker gezwommen en gegeten. Vanavond hebben we alvast kaartjes gekocht voor Universal studio's, daar gaan we morgen heen, dat word weer een leuke dag! Xxx van LA the Brasjes

• 29 Juli 2013 - 07:56

Sam:

Hey LA the Brasjes,

Ziet er wederom weer erg leuk en mooi uit! Geniet van de studio's!

DX van de Hollandia Brasjes

• 29 Juli 2013 - 09:45

Mam:

Hello BH,tjes,

Weer geweldige foto,s zo leuk die Sterrenstoep,dat hebben je ook maar weer meegemaakt zo dichtbij de naam Hollywood,leuk hoor,en nog genieten van de studio,s het zal wederom weer een prachtdag worden!
    Mooie kamer en een lekker zwembad!

DX en Liefs van Mam.Pap.Oma en Opa

• 29 Juli 2013 - 16:03

Petra:

Hello,
    Jullie liggen nu nog te slapen of worden zo langzamerhand wakker...... Gaat weer een leuke dag worden voor jullie. Niet te vergelijken met de andere dagen, maar wel weer bijzonder!

Wat een smal dorpje he, naar de hollywood letters. Maar welgaaf!!
    Is vandaag jullie laatstedag??? Of hebben jullie nog een dag langer in LA???

Gelukkig wel weer kunnen zwemmen in een normaal zwembad zonder gekke mensen!!
    Geniet er weer van!! X

• 29 Juli 2013 - 18:49

Angelique:

Hallo sterren Brasjes

Wat leuk, wist helemaal niet dat jullie ook nog naar Hollywood gingen! Wel gaaf, zo over de Walk of Fame!
    Mamma heeft het weekend in Montfoort gelegen, maar vanmorgen kreeg ik al weer een sms dat ze nu in Haastrecht liggen. Hierna gaan ze naar Gouda en dan langzaamaan weer richting de Zaanstreek.
    Ik zal haar zo nog even bellen voor het LA verslag. Heb vandaag op Juul gepast en bloed gegeven met Dorien, en morgen moet ik naar de borstenbus! Druk, druk, druk dus, maar woensdag weer een leuk dagje als ik met Dorien naar Terschelling ga(voor 1 dag, dus aanpoten!)
    Nou, ik denk dat jullie vandaag ook weer ogen en oren tekort hadden, dus geniet er nog maar even van!

Dikke kus van je zus