Dagje Universal Studio's! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Dagje Universal Studio's! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Dagje Universal Studio's!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

30 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteravond al de kaartjes in ons hotel gekocht voor Universal Studio's. We hadden uiteindelijk gekozen voor de gewone entree kaartjes, en niet voor de first in line pass! Deze kaartjes zijn namelijk twee keer zo duur, en de heren van de balie hadden het ons afgeraden omdat we op een maandag waren, en dan zou het niet zo druk zijn! Vanmorgen met de shuttle bus van ons hotel naar het park gereden, en we werden voor de deur afgezet om 9.00 uur. Super was dat, we zaten in een redelijk grote bus met z'n drietjes. Gelijk in de grootste attractie's gegaan, toen stonden er nog geen lange rijen. Het langste dat we in de rij hebben gestaan was bij de transformers, 45 min. Dat was goed te doen! Het is een leuk en niet al te groot park, in de middag wel super druk. Ik had nog een gast rolletje in een dierenshow. Ze vroeg iemand die niet bang was voor vogels, en die in het midden van het publiek moest zitten. Ik stak mijn hand op, en werd uitgekozen! Geinig joh.... Ik moest een dollar in mijn hand houden, en dan kwam de vogel het uit mijn hand pikken, en ja hoor... Hij bracht het ook weer keurig terug! Echt grappig! We hebben alle attracties gehad en alle shows, en om 20.00 uur werden we weer op gehaald. Genoeg foto's gemaakt, en een super leuke dag gehad, Jimmy heeft ook echt genoten! Morgen gaan we naar Santa Monica en naar Venice Beach! En misschien nog even naar een shopping mall voor de laatste koopjes voor Jimmy! Hij heeft nog maar 1 basketbal setje gekocht, hopen dat we nog iets tegen komen! En woensdag is dan echt onze laatste dag in the states! Dan gaan we de auto weer inleveren, en vliegen we weer naar huis, donderdag rond 9.00 uur komen we dan aan in Nederland. Wij genieten nog even van de laatste uurtjes in LA en gaan straks slapen, groetjes xxx van ons

• 30 Juli 2013 - 12:07

Mam:

Hoi,Hoi,

Jeetje zeg wat hebben jullie toch veel gezien en meegemaakt,ongelofelijk...en weer van hele gave,koele foto,s wat geweldig om te zien, ja het zit er bijna op voor jullie en wat zullen jullie veel te vertellen hebben,daar heb je een week voor nodig!
    Geniet van de alles nog daar in LA,en nog een verslagje?

Veel plezier,dikke kus en liefs van Pap en Mam,Oma en Opa!...ps, Als er geen verslagje komt dan voor jullie een hele goede reis terug en tot donderdag-ochtend! Mam xxx

• 30 Juli 2013 - 14:01

Angelique:

Jeetje, wat heb je weer leuke foto's gemaakt!!!!!!!!! Wat enig die vogel! Weer een belevenis op zich!
    Mamma ligt nu in Boskoop, kreeg net een sms van haar. Ook zij genietenvan het iets minder drukkende maar nog altijd mooie weer! Aan het eind van de week schijnt er weer een hittegolf te komen, dus maak jullie borst maar nat! Zal blij zijn als jullie weer lekker thuis zijn hoor, maar geniet nog maar even lekker van jullie laatste dagen!

Dikke kus van Pliekie

• 30 Juli 2013 - 18:52

Petra:

Ziet er allemaal weer erg leuk uit!! Nu gaat jullie laatste volle dag weer beginnen!! Lekker shoppen!!!! Veel plezier!!
    X

• 01 Augustus 2013 - 09:19

Len Y:

Hoi fam.Bras,
    We hebben genoten van jullie reis,jammer dat het al weer voorbij is he?
    Leuke foto,s en verslagen.
    We wensen jullie een goeie reis teug naar het warme Holland.
    Groetjes Henk en Leny