Santa Monica, Venice Beach en shoppen in Camarillo - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Santa Monica, Venice Beach en shoppen in Camarillo - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Santa Monica, Venice Beach en shoppen in Camarillo

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, Santa Monica

Vandaag begonnen in Santa Monica, de pier opgelopen en daar was het bord:" einde route 66". Daar moesten we natuurlijk even op de foto. Op de pier was ook een kermis, dus Jimmy ging even met moeders in de achtbaan. Nog even het strand op om naar de strandwachthuisjes te kijken, bekend van Baywatch! Daarna zijn we naar Venice Beach gereden, mannen die bodybuilden op het strand in de buitenlucht! Skateboarders en basketballers en heel veel winkeltjes. Rond 16.30 toch maar besloten om naar Camarillo te rijden, ook al kwamen we erachter dat het 85 kilometer verder op lag! In de spits, dus veel stil gestaan, maar uiteindelijk toch nog rond 18.00 uur aangekomen in een mega outlet gebeuren! Jimmy is weer goed geslaagd, Frank en ik hebben niets gekocht. Wie ons komt ophalen van het vliegtuig, zal Jimmy als Amerikaanse Basketballer aanschouwen! Hij trekt morgen zijn nieuwe Chicago Bulls tenue aan en zijn nieuwe basketbal schoenen van Adidas aan! Helaas was dit onze laatste dag, morgen vroeg opstaan en ons door de file heen worstelen! Om 10.00 moeten we de auto afleveren, en om 13.00 uur gaan we de lucht in! Tot morgen xxxx

• 31 Juli 2013 - 09:26

Mamsie:

Lieve Frank,Esther en Jimmy,

De vakantie is bijna voorbij jullie laatste uurtjes in de USA,wat zullen jullie genoten hebben maar ook blij zijn om weer thuis te zijn,wij ook,!
    Wat een gave en geweldige foto als Jimmy zo uit zee komt lopen,net een Baywatch,er,koel hoor Jimmy!
    Nu zijn jullie nog aan het slapen en morgen is het over met de pret,Pap en Mam,Opa en Oma wensen jullie een goede en fijne vlucht en zien jullie donderdagochtend zo rond een uur of negen weer op Schiphol!

Heel veel liefs en een DX,Oma en Opa,Mam en Pap,doeiiiiiiiiiiiiiii....xxx

• 31 Juli 2013 - 12:39

Petra:

Lieve Esther, Frank en Jimmy
    Dit is jullie laatste ochtend wakker worden in The States!!!
    Jullie hebben echt een reis gemaakt om nooit meer te vergeten!!
    Wat zal ik iedere ochtend jullie verhaal missen! We hebben onwijs met jullie meegeleefd!!
    Bedankt voor dat!!!!
    Goeie reis terug en tot snel!!!!! Kus

• 31 Juli 2013 - 15:34

Frank, Esther En Jimmy Bras:

We zijn om 6.00 uur opgestaan, en gaan om 7.00 uur eten, we gaan ervoor tot morgen en liefs van ons! En bedankt voor het lezen en reageren van onze belevenissen! Xxxx