Het is heet in Death valley!!! - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Het is heet in Death valley!!! - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Het is heet in Death valley!!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

19 Juli 2013 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Eindelijk in Death Valley, en..... Ja het is hier mega heet! Niet normaal eigenlijk, zoiets heb je nog nooit meegemaakt als je hier nooit geweest bent! Ik kan het ook nergens mee vergelijken, niet met de hete oven die net open gaat, niet met een sauna. Het is gewoon echt heet, de wind is heet, het water van het zwembad is heet, de tegels en de stenen zijn niet op te lopen met blote voeten en ga zo maar door. Wel leuk om een keer mee te maken. En dan is er gelukkig nog de airco, die stond in het restaurant zo hard te loeien dat het kippenvel weer op mijn armen stond, klaar met eten weer de hitte in, wat een overschakeling. Maar de weg hier naar toe was ook weer prachtig, ik heb de laatste 175 Miles gereden, best een pittig parcour. Van wegen als golfkarton, tot combochten in de bergen, af en toe net een achtbaan, alleen konden we natuurlijk niet zo hard. Mooie uitzichten gezien, maar death valley ziet er toch anders uit als in de film. Weinig zand, en geen dwarrelende bosjes, maar natuurlijk wel godvergeten heet! Nou bekijk onze foto's maar dan hebben jullie ook een beeld bij Death Valley! Morgen naar de hooverdam en Las Vegas! Xxx vanuit hitte land!

• 19 Juli 2013 - 08:38

Petra:

Nu weten jullie wat echt heet is!!!!! Haha
    Weer een mooie rit erop zitten...... Elke dag weer een avontuur!!! Mooie foto's Es!!
    En wat andere ook al zeggen, jullie staat er zo stralend op!! Je ziet gewoon dat jullie super aan t genieten zijn!!!! De zon staat 's ochtends heel mooi op t zabriskie point.....misschien nog ff langs gaan. En dan......Las Vegas...Jimmy!!!!!! Gokken, drank en sex haha
    En voor jullie natuurlijk nog iets anders!!!! Geniet weer volop!!!!!
    Kijk weer uit naar jullie volgende verslag. Het eerste wat ik 's ochtends doe is mn ipad pakken om te kijken of jullie weer wat geschreven hebben!!!
    Dikke kus

• 19 Juli 2013 - 09:29

Mam En Pap Bras:

Het is hier ook al dagen warm maar niet zo warm als waar jullie zijn waarschijnlijk! weer hebben jullie prachtige foto,s gemaakt en genieten van alles wat er voorbij komt!
    Vandaag dan eindelijk naar Las Vegas,wat zal het daar geweldig zijn vooral als het donker is met al die NEON,s,en ook voor jullie nog wat anders ,Spannend,voor straks weer een hele fijne dag met alles wat jullie zien en meemaken!

Liefs en een dikke kus,Mam en Pap-Opa en Oma

• 19 Juli 2013 - 10:43

Angelique:

Lief zusje,

Wat een ervaring! Hier nu ook bijna een hittegolf (waarschijnlijk komende week) en mamma is op weg naar Nederhostterberg . Ik moest jullie een dikke knuffel sturen, en ze is heel erg benieuwd naar Las Vegas!
    Nou, daar had ik ook best bij willen zijn! Maar ja, het is net even te duur voor een retourtje! Maar geniet er van en maak veel foto's van je pa en ma, Jimmy! Heel veel plezier morgen!!!!!!!!!
    Dikke kus van je zus

• 20 Juli 2013 - 13:26

Angelique:

Hoi lieve brasjes!

Vanmorgen helaas geen nieuw verslagje? Zijn jullie zo gefaccineerd door Las Vegas, of gaat de vermoeidheid ook een rol spelen?
    Als het goed is hebben jullie de hernieuwde trouwbelofte al achter de rug en zijn jullie nu aan het feest vieren! Heel veel plezier en wij zijn al weer erg benieuwd naar jullie volgende verslag met foto"s.

Heel veel groetjes en kussen van Angelique en Maarten

PS. Gelukkig zitten jullie in Californië en niet in Texas. Daar was een vrouw uit een achtbaan geslingerd en overleden, maar ik schrok toch van dat bericht!

• 20 Juli 2013 - 20:03

Mam Bras:

Hoi Frank,Esther en Jimmy,

Vanmorgen meteen gekeken naar het verslagje maar helaas,zijn jullie moe of lukt het niet met Wifi,we zijn
    zo benieuwd hoe het gisteren is gegaan in De With Chapel,maar het komt misschien nog wel!
    Geniet van de dag,Veel liefs en een dikke kus,Opa en Oma,Pap en Mam.

• 20 Juli 2013 - 20:03

Mam Bras:

Hoi Frank,Esther en Jimmy,

Geniet van de dag,Veel liefs en een dikke kus,Opa en Oma,Pap en Mam.