Just married!!!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu Just married!!!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Frank, Esther en Jimmy Bras - WaarBenJij.nu

Just married!!!!!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Frank, Esther en Jimmy

20 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn hemel we zijn zojuist op nieuw in de echt verbonden! Het was echt geweldig, Elvis deed het ook super leuk, er zijn veel foto's gemaakt maar staan morgen pas op een website van the chapel. Dus jullie moeten het doen met de foto's die we zelf hebben genomen. Onze lieve Jimmy was ook een perfecte fotograaf. Sorry dat we gisteren geen bericht hebben geschreven, maar het was laat geworden en we kregen op de iPad geen internet verbinding, en op Jimmy's telefoon kan ik geen verhaaltje typen, bril bij nodig! Enfin we zijn gisteren rond 9.00 uur vertrokken uit Death Valley, en nog even langs het Zabriskie point gegaan voor beter licht op de foto's. Rond de middag kwamen we aan bij de hooverdam! Wat een super bouwwerk is dat! Wij zijn gelijk naar de tour gegaan en moesten twee uur wachten op de volgende tour door de Hooverdam heen! Het wachten was de moeite waard, het was gaaf om door de Hooverdam te lopen. Rond 17.00 uur eindelijk richting Las Vegas, wat is het daar druk, zoveel mensen en verkeer! Wat een verschil met Death Valley. We waren bekaf, maar moesten natuurlijk gelijk de strip op. Dat is 500 meter lopen vanaf ons hotel. Onderweg kwam er een hele donkere lucht aan en het begon vreselijk hard te stormen, en te bliksemen. Dat hebben wij weer, zit je in Las Vegas, komt het water met bakken uit de lucht! Gelukkig waren we net voor het noodweer een restaurant in gevlucht. Als met al was het met een half uur weer droog en was er geen vuiltje meer aan de lucht. Wel deden de roltrappen het niet meer, en lagen er overal plassen! Het was pas de tweede keer deze zomer dat ziehier regen hadden. Toch grappig om het mee te maken. Vanochtend was het weer een stralende dag! Een heel bijzondere dag voor ons, een dag die we niet gauw vergeten. Heel veel liefs van ons, xxx

• 20 Juli 2013 - 22:53

Mam En Pap Bras:

Hallo, heel fijn om weer wat te horen en ook je smsje gelezen,ik was al een beetje ongerust maar dacht ook wel het kan ook internet zijn!
    Van harte gefeliciteerd en wat zien jullie er alledrie geweldig uit,het zal we een heel bijzondere dag en ervaring zijn geweest.
    Ook zo leuk de foto,s met die prachtige auto! De Hooverdam zal ook veel indruk bij jullie gehad hebben,wat een avontuur en wat maken jullie veel mee,van de hitte naar een flinke hoosbui maar gelukkig was het ook weer gauw over,hoe vind Jimmy het allemaal,die geniet zeker ook wel van alles,zo leuk voor hem!
    Geniet weer verder deze dag wij gaan over een uurtje weer naar bed!

Dikke kus en heel veel liefs,Mam,Pap,Oma en Opa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 21 Juli 2013 - 02:02

Petra:

Gefeliciteerd!!!!!!! Wat zien jullie er geweldig uit!!!! Het is nu gewoon alweer gebeurd!! Jullie lopen denk ik alweer op de strip te genieten van al het neon!! Leuke foto's!! Echt Las Vegas!! In je trouwkleding achter de gokkasten. Als ik het goed zie is dat in t hotel!! Wij hadden precies dezelfde kamer! Geniet nog van jullie trouwdag en niet te vergeten de "nacht"!!
    Ben benieuwd hoe jullie dat gaan oplossen, Jimmy is te oud om hem in bad te stoppen. Hahaha dan maar geld geven om te gokken!! Ik kijk weer uit naar het volgende verhaal en foto's.
    Kus

• 21 Juli 2013 - 08:22

Sam:

Joehoe, weer een bijzondere gebeurtenis, van harte gefeliciteerd! Wat zien jullie er prachtig uit net zoals de ringen! Mooie foto's weer!!!!!!!!! Ik ga nog even bij je in de leer voordat wij vertrekken ;-)
    Geniet er van en tot horens weer! Veel liefs van ons XXXXX

• 21 Juli 2013 - 09:14

Angelique:

Hallo pasgetrouwd stel!

Wat een prachtige fot's! Indrukwekkend die Hooverdam! Maar het mooiste waren natuurlijk jullie trouw foto's! Wat een plaatjes! Wat ben je toch een spetter lief zusje! Frankie je treft het maar met zo'n mooie bruid! (Maar zelf mag je er ook zijn hoor,hahaha) Jimmy, Goed gedaan die foto's!!! Je zult wel trots zijn op je ouders! Die in trouw kledij achter de gokkast, GEWELDIG, Maar ook die van Frank en Jimmy met die mooie meiden, echt heel erg leuk!!!!!!!!
    Nou vandaag nog maar even Las Vegas onveilig maken en dan weer verder? Ben benieuwd! Heel veel plezier en jullie genieten er zichtbaar super veel van, en dat hoord ook zo! Het is jullie van harte gegund!

Heel veel liefs van ju zus

• 21 Juli 2013 - 10:38

Mam En Pap Bras:

Ongelofelijk al die foto,s die moest ik nog even kijken,de ene foto is nog mooier,liever en geweldiger,wat ziet het er toch allemaal fantasties uit en wat genieten jullie,maar wij genieten ook enorm van alles wat jullie laten ons laten zien,de Hooverdam,het gokpaleis,de danseressen helemaal top!

Geniet van weer een nieuwe dag,Liefs en DX Mam,Pap,Oma en Opa.

• 21 Juli 2013 - 17:50

Frank, Esther En Jimmy Bras:

En dan hebben jullie de foto's met Elvis nog tegoed! Die moeten ook zo leuk zijn. We beginnen het nu pas allemaal te herinneren, net als een echte trouwdag leef je een beetje in een roes, en we stonden met een half uurtje weer buiten. Jimmy vond het trouwen toch ook wel heel leuk, in eerste instantie vond hij het allemaal een beetje gek dat zijn ouders zo nodig nog een keer moesten trouwen, maar hij genood er zichtbaar van. Gister avond weer bliksem en regen, we treffen het hier! En peet..... Jimmy wilde heel graag naar het zwembad, na het trouwen, verder zeg ik niets! Hi Hi Hi vandaag naar Bryce Canyon

• 21 Juli 2013 - 22:18

Petra:

Haha, die is goed!!!!
    Heel veel plezier in Bryce!!!